De oorsprong van het begrip sponsoring komt uit de tijd van de Grieken en Romeinen. Het welvarende deel van de bevolking investeerde toen al in kunst, kennis, atleten en gladiatoren om op die manier hun reputatie te verbeteren. Nu spreken we vanuit marketing-oogpunt en public relations van ‘een communicatie-instrument bij uitstek.’ In de Romeinse tijd stond een sponsor borg voor de financiële verplichtingen. Tegenwoordig wordt sponsoring meer en meer gekoppeld aan een tegenprestatie. Maar wat krijg je er dan precies voor terug? Hieronder drie voordelen van sponsoring bij HFC.
Lees meer
John vd Heuvel, Joop van den Ende, Jan Mulder, Ronald Koeman, Annemarie van Gaal, Foppe de Haan, Mark Rutte, Herman van Veen, Daphne Dekkers, Prof. Dr. Bas Bloem, Caroline Tensen, Erica Terpstra, Chris Zeegers, Rick Nieman, John van de Heuvel, Peter R. de Vries, Jort Kelder, Janny van der Heijden, Ans Markus, Irene Moors, Winston Gerschtanowitz: zomaar een greep uit de kleine 200 bekende Nederlanders die te gast waren op onze sponsorborrel!
Lees meer

De Koninklijke HFC is dat niet alleen voor zijn leden en hun gezinnen, maar zeker ook voor de sponsors! Zo zijn er iedere laatste vrijdag van de maand (tijdens het seizoen) de inmiddels vermaarde sponsorborrels met vaak bekende Nederlanders als gastspreker.
Lees meer